عضو شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان:

الزام کشاورزان به اخذ نامه از سازمان آب و برق برای تحویل نهاده ها تخلف است / سازمان آب و برق می خواهد از این موضوع بعنوان ابزار فشار برای وصول مطالبات خود استفاده کند

برخی ادارات بخش کشاورزی، شرط تامین نهاده های کشاورزی بویژه کود شیمیایی به کشاورزان را منوط به ارائه قرارداد آب با سازمان آب و برق می دانند که این کار از نظر ما وجاهت قانونی ندارد و خلاف است.
کد خبر : 2593
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2021 - 11:20
الزام کشاورزان به اخذ نامه از سازمان آب و برق برای تحویل نهاده ها تخلف است / سازمان آب و برق می خواهد از این موضوع بعنوان ابزار فشار برای وصول مطالبات خود استفاده کند

عضو شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان گفت: طی روزهای اخیر مشاهده شده که برخی ادارات بخش کشاورزی، شرط تامین نهاده های کشاورزی بویژه کود شیمیایی به کشاورزان را منوط به ارائه قرارداد آب با سازمان آب و برق می دانند که این کار از نظر ما وجاهت قانونی ندارد و خلاف است.

سعید حلفی افزود: در حالی که با گرانی بی سابقه نهاده های کشاورزی از جمله کود شیمیایی مواجهیم و کشاورزان برای تامین کود شیمیایی مورد نیاز خود با نگرانی روبرو هستند متاسفانه دیده شده برخی ادارات بخش کشاورزی به کشاورزان فشار می آورند که اگر کود می خواهید شرط آن این است که باید با سازمان آب و برق قرارداد آب ببندید. این در حالی است که جناب آقای امیری زاده ریاست سازمان جهاد کشاورزی در نشست با تشکلها صراحتا اعلام کرده اند تحویل نهاده هیچ ربطی به نامه آب ندارد و نباید از کشاورزان مطالبه شود.

وی گفت: متاسفانه حتی در برخی مناطق مشاهده شده که تعاونی های کشاورزی حاضرند نهاده های کشاورزی را در انبارها نگهداری کنند ولی به کشاورزان ندهند چون شرط تامین کود شیمیایی را منوط به قرارداد آب کشاورزی با سازمان آب و برق گذاشته اند که پذیرش آن برای کشاورزان عجیب است.

عضو شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان گفت: سازمان آب و برق می خواهد از این موضوع بعنوان ابزار فشار برای وصول مطالبات خود استفاده کند. الزام کشاورزان به اخذ نامه از سازمان آب و برق برای تحویل نهاده ها تخلف است.

حلفی در پایان گفت: در همین جا به کلیه کشاورزان اعلام می کنیم در صورت مشاهده این تخلف سریعا موضوع را از طریق شماره تلفن 33325266 اعلام کنند تا از سوی شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی پیگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.