افزایش ۶۱ درصدی بارگیری محموله‌های کانتینری در بندر امام

افزایش ۶۱ درصدی بارگیری محموله‌های کانتینری در بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از افزایش ۶۱ درصدی بارگیری محموله های کانتینری در بندر امام خمینی (ره) در فروردین ماه امسال خبر داد.
کد خبر : 205
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 می 2020 - 19:48
افزایش ۶۱ درصدی بارگیری محموله‌های کانتینری در بندر امام

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: در جریان بارگیری ۷۸ هزار و ۵۲۸ تن محموله‌های صادراتی پایانه کانتینری در این منطقه ویژه اقتصادی در فروردین سال جاری، رکورد تازه‌ای با ۶۱ درصد افزایش به ثبت رسید.

او با اشاره به ثبت رکورد کم سابقه رشد بارگیری محمولات کانتینری در بازه زمانی مذکور، افزود: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت پایانه کانتینری بندر امام خمینی (ره) و با هدف تحقق شعار جهش تولید، علیرغم شیوع بیماری ویروس کرونا با تدابیر اندیشیده شده همه امکانات لازم برای تسهیل و روان‌سازی بارگیری محمولات کانتینری به کار گرفته شد.

دریس اظهار داشت: با انجام بارگیری ۶ هزار و ۴۶۹ TEU معادل ۷۸ هزار و ۵۲۸ تن که عمدتا آن را محصولات صنایع پتروشیمی تشکیل می‌داد، رکورد تازه‌ای در این زمینه به دست آمد و افزایش سرعت در انجام عملیات تخلیه و بارگیری، تلاش بی وقفه نیرو‌های عملیاتی شرکت بهره بردار پایانه کانتینری و نیز نظارت مستمر کارشناسان امور بندری را از مهم‌ترین علل در کسب این موفقیت هستند.

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با برخورداری از تجهیزات استراتژیک و پیشرفته تخلیه و بارگیری کانینتری به عنوان بندری کانونی کالای کانتینری در شمال غربی خلیج فارس به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.