تخریب ۱۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در باغملک

تخریب ۱۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در باغملک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باغملک از تخریب ۱۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 179
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 می 2020 - 19:15
تخریب ۱۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در باغملک

جلال غریبوند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باغملک گفت: به دلیل توسعه نیافتن شهر و کمبود زمین شهری، عده‌ای از شهروندان اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی می‌کنند که این امر باعث از بین رفتن بستر تولید و تهدید جدی برای امنیت غذایی محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه هرگونه ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغات بدون اخذ مجوز ممنوع است، اظهار داشت: این مدیریت به منظور  عمل کردن به وظیفه ذاتی، صیانت از اراضی و حفظ بستر تولید، با متخلفین برخورد کرده و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را قلع و قمع بنا می‌کند.

غریبوند میزان ساخت و ساز‌های غیرمجاز تخریب شده را ۱۱ مورد و به مساحت حدود ۲ هزار ۷۰۰ متر مربع عنوان و تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ مورد حکم قلع و قمع بنا در شهرستان باغملک صادر شده است که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد. البته جهاد کشاورزی مخالف ساخت و ساز قانونی نیست و به همین منظور جهت ساخت گلخانه، دامداری و فعالیت صنعتی در اراضی کشاورزی با حذف استعلامات زمان گیر در کوتاه‌ترین فرصت مجوز احداث گلخانه و. را صادر می‌کند.

این مقام مسئول در خصوص ساخت و ساز‌های غیرقانونی در شهرستان باغملک از شهروندان خواست تا قبل از هرگونه خرید زمین از کاربری آن مطمئن شوند. ضمن اینکه از بنگاه داران املاک غیر مجاز و مالکان زمین کشاورزی که اقدام به پلاک بندی و فروش غیر مجاز اراضی کشاورزی نموده اند، شکایت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.