توسعه شبکه ارتباطی همراه اول

توسعه شبکه ارتباطی همراه اول

به منظور استفاده بهینه مشترکین از خدمات تلفن همراه، پهنای باند شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان شوش یک و نیم برابر افزایش یافت.
کد خبر : 1682
تاریخ انتشار : جمعه 2 اکتبر 2020 - 20:01
توسعه شبکه ارتباطی همراه اول

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور استفاده بهینه مشترکین از خدمات تلفن همراه، پهنای باند شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان شوش یک و نیم برابر افزایش یافت.

او افزود: این اقدام با تلاش شبانه روزی کارشناسان عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه خوزستان با اجرای طرح توسعه فاز ۸ ارتباطات سیار از آذرماه سال ۱۳۹۸ تاکنون صورت گرفت.

فلاح زاده بیان کرد: با بروزرسانی و ارتقای تجهیزات تکنولوژی‌های سایت‌های همراه اول به نسل ۳G و ۴G جهت استفاده بهینه مشترکان از خدمات تلفن همراه و با انجام عملیات فنی، پهنای باند شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان شوش از ۴G به ۱۰G افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: با افزایش ۱۵۰ درصدی پهنای باند شبکه ارتباطی، مشترکان همراه اول در شهرستان شوش، جهت استفاده از اینترنت و خدمات تلفن همراه اول بر بستر گوشی‌های هوشمند با سرعت بالاتر بهره‌مند شدند، ضمن اینکه طی روزهای گذشته نیز عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن توسعه نیشکر اهواز با کابل کشی و نصب کارت ۳۲ پورت و افزایش دو برابری ظرفیت ارائه خدمات دیتا به متقاضیان و با هدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان اینترنت Adsl خانگی انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.