اختصاص دادن 74 سهمیه جذب معلم به رامشیر

اختصاص دادن ۷۴ سهمیه جذب معلم به رامشیر

متقاضیان تا ۲۹ شهریور ماه فرصت ثبت نام دارند و مهمترین شرط آزمون استخدامی جذب نیروی بومی با تعهد خدمت ۱۰ ساله است
کد خبر : 1540
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2020 - 18:48
اختصاص دادن ۷۴ سهمیه جذب معلم به رامشیر

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: با توجه به مجوز‌های صادره از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش دفترچه آزمون استخدامی بر روی درگاه اینترنتی سازمان سنجش بارگذاری شده است.

او بیان داشت: متقاضیان تا ۲۹ شهریور ماه فرصت ثبت نام دارند و مهمترین شرط آزمون استخدامی جذب نیروی بومی با تعهد خدمت ۱۰ ساله است که داوطلبان می‌بایست نسبت به انتخاب کد منطقه جغرافیایی محل خدمت خود دقت کنند.

شریفی با اشاره به اختصاص ۷۴ سهمیه جذب معلم به آموزش و پرورش رامشیر، افزود: برای هر کدام از رشته‌های آموزگار ابتدایی استثنایی، دبیری ادبیات فارسی، دبیری علوم اجتماعی، دبیری فیزیک و دبیری تاریخ یک نفر و هر کدام از رشته‌های دبیر عربی، هنرآموز حسابداری، کامپیوتر، مکانیک، تاسیسات و مراقب سلامت ۲ نفر سهمیه اختصاص یافت.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر تصریح کرد: بیشترین سهمیه جذب به رشته آموزگاری ابتدایی با ۳۴ نفر اختصاص یافته است و در رشته‌های دبیر ریاضی، مشاوره واحد آموزشی و تربیت بدنی به ترتیب ۳، ۴ و ۶ نفر استخدام می‌شوند. همچنین در هر کدام از رشته‌های مربی امور تربیتی و دبیری زبان و ادبیات فارسی ۵ نفر پذیرفته خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: نیرو‌های خرید خدمت و حق التدریس هم می‌توانند به صورت آزاد در این آزمون شرکت کنند که در صورت پذیرفته شدن سابقه تدریس آن‌ها به عنوان یک اولویت در نظر گرفته می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.