دعوت شدن یوسفی به حضور گسترده مردم در انتخابات مرحله دوم

دعوت کردن یوسفی به حضور گسترده مردم در انتخابات مرحله دوم

همایون یوسفی نماینده سابق مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مردم خواست در انتخابات مرحله دوم مجلس حضور گسترده داشته باشند.
کد خبر : 1537
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2020 - 18:47
دعوت کردن یوسفی به حضور گسترده مردم در انتخابات مرحله دوم

همایون یوسفی نماینده سابق مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مردم خواست در انتخابات مرحله دوم مجلس حضور گسترده داشته باشند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره‌های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می‌کند تا با حضور علاقمندانه، در تعیین سرنوشت خود گام برداشته و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

بی تردید نقش تأثیر گذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل گذاری حرکت دولت، اهمیت انتخابات را مضاعف می‌کند تا مردم در این برهه‌ی حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

امروز در این برهه از زمان که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یکی از حساس‌ترین زمان‌های تاریخی خود قرار گرفته است، قطعا در مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون حماسه آفرینی دیگری ثبت خواهد شد.

از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون دعوت می‌شود تا با در نظر گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا با حضور پر شور خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا از هر ۲ برادر خوب و دلسوز داوطلب در چارچوب قانون مورد حمایت قرار گیرند و در زمینه تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب گام بردارند تا دیگر بار دشمنان این مرز و بوم را ناامید و سرافکنده نمایند.

همایون یوسفی معاون پارلمانی و حقوقی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، نماینده سابق مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.