از خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس یاد می‌شود

از خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس یاد می‌شود

به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس جلسه‌ای در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور برنامه‌های متفاوتی اجرا می‌شود.
کد خبر : 1482
تاریخ انتشار : شنبه 5 سپتامبر 2020 - 18:13
از خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس یاد می‌شود

سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس  است باید به کشور معرفی شود و صدا و سیمای استان نقش محوری در دفاع مقدس داشت.

او بیان داشت: امروز با هنرمندی عوامل صدا و سیمای خوزستان آنتن این استان به کرمان، اصفهان، و مازندران داده می‌شود و از ۲۹ شهریور به پیشواز هفته دفاع مقدس می‌رویم. کار‌های فنی هنری و تخصیصی داریم.

سرهنگ جاجتی افزود: به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس جلسه‌ای در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور برنامه‌های متفاوتی اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: همه برنامه‌ها با نماد ما قوی هستیم برگزار می‌شوند و قرار شد امسال رژه نیرو‌های مسلح به رزه خدمات رسانی تبدیل شود. دیدار با  یکهزار و ۲۰۰ خانواده شهید طی هفته دفاع مقدس در استان خوزستان صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول گفت: برنامه تک ستاره‌های آسمان عاشقی در بنیاد شهید تهیه شد و برنامه صدای ماندگار و استودیو ۴۰ ساله دفاع مقدس تدارک دیده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.