افزایش دما در خوزستان

افزایش دما در خوزستان

بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده افزایش دما ۲ تا ۴ درجه است که این افزایش برای بیشتر نقاط طی روز‌های آتی پیش بینی می‌شود، ضن اینکه ورود سامانه بارشی از اواخر روز سه شنبه هفته جاری آسمان استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر : 146
تاریخ انتشار : شنبه 2 می 2020 - 15:23
افزایش دما در خوزستان

به گزارش محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان درخصوص وضعیت هوا در استان طی روز‌های آتی گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده افزایش دما ۲ تا ۴ درجه است که این افزایش برای بیشتر نقاط طی روز‌های آتی پیش بینی می‌شود، ضن اینکه ورود سامانه بارشی از اواخر روز سه شنبه هفته جاری آسمان استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او اظهار داشت: در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته جاری انتظار رگبار و رعد وبرق و ریزش تگرگ در مناطق مرتفع شمالی و شرقی و در دیگر مناطق احتمال بارش پراکنده وخفیف وجود دارد، در این مدت وزش باد در برخی نقاط خوزستان به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی، متوسط پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری بیان کرد: در شب و روز گذشته ایستگاه کشاورزی اهواز با ۳۷.۴ و ایذه با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۳۶.۳ و حداقل ۲۱.۸ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شد، ضمن اینکه در ۴۸ ساعت گذشته میزان بارندگی در تاراز ۲۸، روستای دره بوری لالی ۵۱ و لالی ۳۲.۹ میلیمتر ثبت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.