لغو شدن رژه ۳۱ شهریور خوزستان

لغو شدن رژه ۳۱ شهریور خوزستان

مراسم رژه ۳۱ شهریور امسال با توجه به شرایط خاص کشور و خوزستان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بنا بر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، به صورت پیاده نظام و خودرویی برگزار نمی شود.
کد خبر : 1452
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2020 - 18:04
لغو شدن رژه ۳۱ شهریور خوزستان

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب گفت: مراسم رژه ۳۱ شهریور امسال با توجه به شرایط خاص کشور و خوزستان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بنا بر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، به صورت پیاده نظام و خودرویی برگزار نمی شود.

او افزود: برنامه‌هایی از قبیل دیدار با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و رزمندگان و خانواده شهدا، حضور در بیمارستان‌ها، تقدیر از مدافعان سلامت و گرامیداشت شهدای سلامت پیش بینی شده است همچنین برگزاری مسابقات نقاشی، کتاب خوانی با موضوع دفاع مقدس و پخش پوستر را از دیگر برنامه‌های ارتش عنوان کرد.

بیدادی بیان داشت: امسال با همکاری سایر نیرو‌های مسلح رژه خدمت جایگزین رژه ۳۱ شهریورماه می‌شود که در این زمینه نشست‌های مشترکی برگزار شده و به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب انتقال تاریخ دفاع مقدس به نسل جدید را از رسالت‌های اصلی نیرو‌های مسلح برشمرد و ادامه داد: در این هفته سعی شده برنامه‌هایی در دستور کار قرار گیرد که در زمینه انتقال ارزش ها، دستاورد‌ها و تجربه‌های دفاع مقدس به نسل جوان، موثر باشند.

او در پایان گفت: ارتش در جنوب غرب برای ضدعفونی معابر و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی آمادگی خود را به ستاد مرکزی مقابله با کرونا اعلام کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.