فعالیت مراکز انتقال خون خوزستان

فعالیت مراکز انتقال خون خوزستان

فعالیت مراکز انتقال خون در روز‌های منتهی به تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷:۴۵ صبح تا پاسی از شب
کد خبر : 1395
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 آگوست 2020 - 18:06
فعالیت مراکز انتقال خون خوزستان

عبدالعزیز فقهی مدیرکل سازمان انتقال خون خوزستان با اشاره به طرح “نذر خون” در محرم، در خصوص چگونگی فعالیت مراکز انتقال خون در روز‌های منتهی به تاسوعا و عاشورا گفت: در روز‌های منتهی به تاسوعا و عاشورا مراکز انتقال خون در اهواز از ساعت ۷:۴۵ صبح تا پاسی از شب و تا پایان مراسم عزاداری، آماده خون‌گیری از اهداکنندگان هستند.

او افزود: پایگاه مرکزی واقع در بلوار پاسداران بین میدان دروازه و چهارشیر جنب شهرداری منطقه ۷ و پایگاه رازی واقع در امانیه خیابان فلسطین جنب بیمارستان رازی در این ایام آماده خون‌گیری و همچنین پایگاه‌های شهرستان‌ها نیز در این ایام پذیرای اهداکنندگان هستند.

فقهی با اشاره به کمبود خون و نیاز به همه گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های منفی بیان کرد: مراجعه اهداکنندگان خون  به دلایلی مانند: گرمای هوا، تعطیلی‌ها و شیوع کرونا کاهش داشته و مردم اطمینان داشته باشند که در مراکز خون‌گیری، نکات بهداشتی رعایت خواهد شد.

مدیرکل سازمان انتقال خون خوزستان با دعوت از مردم جهت اهدای خون در سایر روز‌های سال، اظهار داشت: مردم اهدای خون را تنها به روز تاسوعا و عاشورا موکول نکنند؛ هر روزی که این عمل خداپسندانه را انجام و جان یک نفر را نجات دهند، ثواب دارد و همچنین همراه داشتن کارت ملی در هنگام مراجعه به مراکز خون‌گیری الزامی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.