شکستن خطوط لوله‌های آب و فاضلاب معابر رامهرمز

شکستن خطوط لوله‌های آب و فاضلاب معابر رامهرمز

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و چالش‌های پیش روی شهرداری شکستن خطوط لوله‌های آب و فاضلاب است
کد خبر : 1382
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2020 - 17:42
شکستن خطوط لوله‌های آب و فاضلاب معابر رامهرمز

حسین صفری شهردار رامهرمز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و چالش‌های پیش روی شهرداری را شکستن خطوط لوله‌های آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: روزانه بطور میانگین شاهد ۱۵ مورد فرونشست زمین در معابر شهری هستیم که ترمیم آسفالت آن‌ها هزینه‌هایی را بر شهرداری تحمیل می‌کند.

او با بیان اینکه شکستگی لوله‌ها مشکلاتی برای شهرداری ایجاد کرده، افزود: اما شرکت آب و فاضلاب رامهرمز مشکل خطوط آب را رفع نکرده است، به‌عنوان مثال ۱.۵ کیلومتر پروژه خیابان امام تاکنون به پایان نرسیده و شهرداری نمی‌تواند پیش از اتمام پروژه اقدام به بازسازی آسفالت نماید.

صفری یکی از میدان شهید ادهم را یکی از جلوه‌های نامناسب شهر دانست و اظهار داشت: به دلیل وجود لوله‌های متعدد آب در زیر آن تا اطلاع ثانوی نمی‌توان دست به ترکیب آن زد. ضمن اینکه آسفالت ورودی از پارک کوهستان به سمت داخل شهر در حال تشریفات مناقصه است که از پارک کوهستان تا میدان الغدیر آسفالت خواهد شد.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: به علت محدودیت‌های اعتباری و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها مشکلات متعددی برای شهرداری به وجود آمده است، اما تلاش می‌کنیم با حرکت رو به جلو، شهری زیبا برای شهروندان بسازیم تا علاوه بر لذت بردن از فضای شهری و امکانات مناسب، رضایت آن‌ها را جلب نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.