افتتاح ۱۰۰ پروژه برق رسانی در کلانشهر اهواز

افتتاح ۱۰۰ پروژه برق رسانی در کلانشهر اهواز

۰ پروژه برق رسانی در کلانشهر اهواز با حضور نماینده، ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افتتاح شد.
کد خبر : 1379
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2020 - 17:41
افتتاح ۱۰۰ پروژه برق رسانی در کلانشهر اهواز

۱۰۰ پروژه برق رسانی در کلانشهر اهواز با حضور نماینده، ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ستاد مرکزی برق اهواز همزمان با هفته دولت و در قالب پویش الف_ ب_ ایران با همراهی رضا اردکانیان وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مجموعه صنعت برق کشور و وزارت نیرو گفت: بحمدلله با تحول عظیمی که در برق استان چه در حوزه فوق توزیع و توزیع استان و توزیع اهواز صورت گرفته است، میزان قطعی برق از ۳ هزار و ۳۰۰ دقیقه در سال ۹۵ به ۷۵۰ دقیقه در سال ۹۸ رسیده که رکورد قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود.

او افزود: طی سال‌های اخیر کاهش میزان خاموشی و پایداری برق در خوزستان و اهواز با حمایت وزارت نیرو و تلاش خادمان روشنائی و انجام سرمایه گذاریه‌ای خیلی خوب در استان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

شریعتی با اشاره به چشم انداز کاهش میزان خاموشی در خوزستان اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته مصمم هستیم در سال ۱۴۰۳ میزان خاموشی را به ۱۵۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک برسانیم و وضعیت مطلوبی را برای برق استان ایجاد کنیم.

استاندار خوزستان بیان داشت: امروز و در هفته دولت ۱۰۰ پروژه در برق اهواز با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان و ۵۰ پروژه در توزیع استان با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید تا گام مهم دیگری در جهت خدمت گزاری هرچه بیشتر به مردم شریف خوزستان برداشته شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدوارم با تلاش و حرکت جهادی وزیر نیرو و مجموعه این وزارتخانه که آغاز کرده اند بتوانیم عقب ماندگی‌های سیستم توزیع و فوق توزیع یکی پس از دیگری را رفع کرده و به حول و قوه الهی آنچه حق و شان مردم است را ادا کنیم.

حسن کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور بیان داشت: با تقسیم شرکت‌های توزیع به مناطق مختلف، منطقه ۴ توزیع کشور دستاورد‌های مهمی همچون؛ کاهش خاموشی و اخذ رتبه یک در این حوزه، عبور موفقیت آمیز از پیک برق ۹۹ که بیش از نیمی از مدیریت مصرف برق کشور مربوط به این منطقه بود و همچنین موفقیت در وصول مطالبات داشته اند.

او ادامه داد: در کنار همه دستاورد‌های مهم فنی تقویت روحیه خود باوری یکی از مهم‌ترین نتایج تلاش‌ها و کوشش‌های مجموعه عظیم صنعت برق بود که حاصل آن عبور با افتخار و از پیک برق بوده است و امروز و به مناسبت هفته دولت برق اهواز به نمایندگی از شرکت‌های توزیع برق منطقه ۴ کشور شامل؛ خوزستان، لرستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و شرکت توزیع برق شیراز اقدام به بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه برق می‌نماید.

کریمی اظهار کرد: با توجه به ضرورت حفظ پایداری شبکه در هفته دولت ۱۰۰ پروژه در مناطق مختلف کلانشهر اهواز شامل؛ سایت ۲ هزار واحدی مسکن مهر نفت، تبدیل سیم به کابل کوی ۱۵ خرداد، اصلاح شبکه ورودی پل نهم، توسعه خط متوسط مهدیس، روشنائی بلوار جمهوری و مسیر بنکداران، ساماندهی شبکه برق بازارچه نمکی، اصلاح شبکه برق نورآباد و زرگان و کوی گل‌های مهدیس و منازل زون ۴ شیرین شهر و. هستند که اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.