ارتقا و توسعه شبکه دیتا در ماهشهر

ارتقا و توسعه شبکه دیتا در ماهشهر

ارتقا و توسعه شبکه دیتا با انجام عملیات فنی، نصب و راه اندازی یک دستگاه سوئیچ، روتر و تجهیزات به روز در مرکز تلفن ولیعصر (عج) شهرستان ماهشهر اجرا شد.
کد خبر : 1376
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2020 - 17:39
ارتقا و توسعه شبکه دیتا در ماهشهر

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتقا و توسعه شبکه دیتا با انجام عملیات فنی، نصب و راه اندازی یک دستگاه سوئیچ، روتر و تجهیزات به روز در مرکز تلفن ولیعصر (عج) شهرستان ماهشهر اجرا شد.

او افزود: با توجه به افزایش مصرف اینترنت و نیاز روز افزون مردم به سرعت و پایداری شبکه دیتا و همچنین افزایش سرعت دسترسی به اینترنت، عملیات توسعه و ارتقای شبکه دیتا برای ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشترکان انجام گرفت.

فلاح زاده با اشاره به یک میلیون و ۱۵۰ هزار شماره ثابت و بیش از ۷۷ شهر در خوزستان که زیر پوشش تلفن ثابت هستند، بیان داشت: با بهینه سازی شبکه و ارتقای دیتا و  پهنای باند، ضمن افزایش سرعت اینترنت مشترکان adsl خانگی، می‌توان سرویس‌های این شبکه با سرعت بالاتر و کیفیت مطلوب به سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌های شهرستان ماهشهر و حومه را ارائه داد.

مدیر مخابرات  منطقه خوزستان ادامه داد: ارتقا و بهینه سازی دیتای مخابرات شهرستان ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است همچنین این شرکت به ۵ میلیون مشترک همراه اول در ۲ استان خوزستان و لرستان خدمات رسانی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.