غبار روبی گلزار شهدا در اندیکا

غبار روبی گلزار شهدا در اندیکا

در هفته دولت مراسم غبار روبی گلزار مطهر شهدا با حضور معاونت فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد
کد خبر : 1359
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آگوست 2020 - 18:01
غبار روبی گلزار شهدا در اندیکا

در هفته دولت مراسم غبار روبی گلزار مطهر شهدا با حضور معاونت فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب وشهدای والا مقام تجدید عهد و میثاق کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحسان روشن‌پور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه این مراسم به اهمیت و فضیلت مقام شامخ شهدا اشاره کرد و گفت: باید از شهدا به عنوان آزاد مردان واقعی که بدون هیچگونه تعلقات مادی و دنیوی از همه چیز گذشتند یاد کنیم.

او بیان داشت: شرط رسیدن به آزادی معنوی را پاکی درون و تسلیم نشدن در برابر غرایز نفسانی دانست؛ و افزود؛ آزادی از اساسی‌ترین بحث‌های زندگی سیاسی و اجتماعی است و در طول تاریخ مورد توجه انسان بوده است، زیرا آزادی، خواسته همه انسان‌ها ست و همه دوست دارند آزاد زندگی کنند و دست به انتخاب بزنند چراکه آزادی از بزرگترین و عالی‌ترین ارزش‌های انسان است و مافوق ارزش‌های مادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روشن‌پور  همچنین آزادی معنوی را مقدمه‌ای برای رسیدن به آزادی اجتماعی دانستو تصریح کرد: رسیدن به آزادی اجتماعی واقعی انسان‌ها باید نخست از درون خود آزاد شوند و بنده و برده شهوات، مادیات و دلبسته دنیا نباشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.