آماده سازی شدن ۱۹ حوزه برگزاری کنکور سراسری در بهبهان

آماده سازی شدن ۱۹ حوزه برگزاری کنکور سراسری در بهبهان

آموزشگاه بهبهان پس از بازدید‌های میدانی از نظر داشتن امکانات لازم و شرایط مناسب برای برگزاری آزمون کنکور به عنوان حوزه انتخاب شده اند.
کد خبر : 1285
تاریخ انتشار : شنبه 15 آگوست 2020 - 18:00
آماده سازی شدن ۱۹ حوزه برگزاری کنکور سراسری در بهبهان

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با همت کارشناسان سنجش و ارزشیابی تحصیلی و حراست و مدیران مدارس مجری برگزاری آزمون کنکور سراسری، برنامه ریزی و اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون مهم صورت پذیرفته است.

او در ادامه با اشاره به آماده سازی حوزه‌های برگزاری آزمون کنکوری سراسری سال ۹۹، افزود: ۱۹ آموزشگاه بهبهان پس از بازدید‌های میدانی از نظر داشتن امکانات لازم و شرایط مناسب برای برگزاری آزمون کنکور به عنوان حوزه انتخاب شده اند.

عبدی پور  با بیان این مطلب که آموزش و پرورش بهبهان میزبان داوطلبان دختر رشته تجربی است، بیان داشت: یکهزار و ۴۸۱ داوطلب دختر در رشته علوم تجربی در شهرستان بهبهان در آزمون سراسری کنکور سال ۹۹ شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و حضور مراقبین سلامت برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی با عوامل برگزاری آزمون کنکور سراسری و استفاده از نیرو‌های مجرب، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با عوامل اجرایی کنکور و مسئولان بهبهان برای رعایت کلیه قوانین، برقراری شرایط مطلوب و آرامش بخش در حوزه‌ها صورت پذیرفته است و کلیه حوزه‌ها از نظر فضای فیزیکی، امکانات سرمایشی و سیستم ایمنی مورد بازدید قرار گرفته و نواقص مرتفع شده یا در حال رفع هستند.ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.