از چاه عمیق تاسیسات کم توله رامهرمز بهره برداری شد

از چاه عمیق تاسیسات کم توله رامهرمز بهره برداری شد

تاسیسات کم توله رامهرمز جهت تقویت فشار آبرسانی به شهروندان بهره برداری شد.
کد خبر : 1273
تاریخ انتشار : جمعه 14 آگوست 2020 - 17:55
از چاه عمیق تاسیسات کم توله رامهرمز بهره برداری شد

محمد رضا اسکندری مدیر آبفا منطقه رامهرمز در گفت‌وگو گفت: از چاه عمیق تاسیسات کم توله رامهرمز جهت تقویت فشار آبرسانی به شهروندان بهره برداری شد.

او افزود: پس از وارد مدار کردن چاه آبرسانی مصلی، یک چاه عمیق دیگر را جهت تقویت فشار آبرسانی برای رفاه حال همشهریان وارد شبکه آب شرب شهرستان خواهند کرد.

اسکندری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با اقدامات گروه فنی اداره آبفا رامهرمز، بعد از تعویض پمپ و لوله گذاری در تاسیسات سردار شهید سلیمانی (کم توله سابق) با دبی ۵۰ لیتر در ثانیه از این چاه عمیق بهره برداری و وارد سیستم مخزن و سیستم آبرسانی تاسیسات نامبرده شد.

مدیر آبفا منطقه رامهرمز و حومه پس از تقدیر از تلاش‌های کارکنان این شرکت بیان کرد: یکی از مشکلات بزرگ آبرسانی  به شهرستان رامهرمز، خطوط فرسوده فلزی است که باعث شکستگی و هدر رفت زیاد آب شرب که در واقع مایه حیات همگان است میشود.

این مقام مسئول اظهار داشت: از مسئولین استانی و کشوری درخواست می‌کنیم در خصوص این معضل قدیمی شهرستان رامهرمز اعتبارات لازم را جهت تعویض خطوط فلزی آبرسانی شهرستان که با قدمتی بیش از نیم قرن در حال آبرسانی با انبوهی از مشکلات هستند، اختصاص دهند و اسباب رضایت شهروندان را فراهم سازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.