۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

۱۱ عملیات مربوط به اطفا حریق و ۳ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات بود.
کد خبر : 1267
تاریخ انتشار : جمعه 14 آگوست 2020 - 17:52
۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز ۲۳ مرداد ماه گفت:  ۱۱ عملیات مربوط به اطفا حریق و ۳ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات بود.

او افزود: آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه سیصد دستگاه صنایع فولاد در ساعت ۴ و ۵۰ دقیقه به سازمان آتش نشانی اطلاع رسانی شد و ماموران آتش نشانی با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری بیان داشت: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان، آتش زدن یک حلقه لاستیک در مجاورت پنجره و سرایت حریق به کولر و اثاثیه منزل گزارش شده است و یک آتش سوزی دیگری درمغازه تجاری به علت اتصال برق کنتوردر ساعت ۱۸ و ۳۱ دقیقه در منطقه لشکر رخ دادکه آتش نشانان با ایمن سازی محل، شعله‌های حریق را با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: شعله‌های حریق منزل مسکونی درمنطقه فاز ۲ پادادشهربه علت اتصال برق کولرپنجره‌ای در ساعت ۱۹ و ۱۲ دقیقه، با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد و آتش سوزی منزل مسکونی در کوی جواهری به علت اتصال برق هود آشپزخانه در ساعت ۲۲ و ۳۳ دقیقه توسط آتش نشانان در آشپزخانه مهار و از گسترش شعله‌های حریق به قسمت‌های دیگر منزل مسکونی جلوگیری شد.

این مقام مسئول با اشاره به مهار آتش سوزی ترانس برق منطقه مهدیس، پایه برق کوی رسالت و نیزار‌های مسیر بازار آهن فروشان گفت: آتش سوزی منازل مسکونی در مناطق کمپلو ساعت ۵ و ۳۹ دقیقه بامداد، سلطانمنش ساعت ۶ و ۲۴ دقیقه، شهرک حفاری ساعت ۱۲ و ۵۶ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او در پایان به حوادث امداد و نجات آسانسوردر منطقه کیان آباد، زنده گیری مار در منطقه پادادشهر اشاره و بیان داشت: در حادثه نشت گاز سی ان جی از خودرو تیبا در پارکینگ مجتمع مسکونی در منطقه فاز ۲ پادادشهر بلوارسعادت ساعت ۱۷ و ۱۹ دقیقه، آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه از نشت گاز خودرو و بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.