لازمه استفاده از ماسک در بانک های بندر ماهشهر

لازمه استفاده از ماسک در بانک های بندر ماهشهر

یکی از مصوبات مهم مکلف نمودن بانک‌ها در استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از ماسک بوده...
کد خبر : 1236
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آگوست 2020 - 17:43
لازمه استفاده از ماسک در بانک های بندر ماهشهر

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر گفت: یکی از مصوبات مهم مکلف نمودن بانک‌ها در استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از ماسک بوده چراکه آمار شهرستان ما در این زمینه مطلوب نبوده است و درصورت اجرایی نشدن آن مدیران متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

او بیان داشت: با همراهی مردم شهرستان و زحمات همه مسئولان این ستاد بخصوص ایثارگران حوزه سلامت توانستیم از پیک اول که بسیار سنگین بود عبور کنیم و از وضعیت قرمز خارج شویم، ولی باید بدانیم این بیماری کماکان وجود دارد و بی رحمانه جان مردم را تهدید می‌کند.

عکرش افزود: در این فرصت که زمان خوبی برای تجدید قوا و رفع نقاط ضعف قبلی است باید با هوشیاری بیشتر مردم و درایت مسئولان همچنان شاهد تداوم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشیم تا مجددا وارد پیک بیماری نشویم. همچنین برخی از مصوبات گذشته ستاد مبنی بر تعطیلی آرامستان‌ها، برگزاری ندشن مراسم ها و تجمعات و الزامی بودن استفاده از ماسک در ادارات، سازمانها، بانک‌ها و اماکن عمومی پابرجا خواهد ماند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ماهشهر گفت: درخصوص برگزاری مراسم های ماه محرم و صفر نیز طی جلسه‌ای که در هفته آینده در مصلی و با رعایت کامل نکات بهداشتی با حضور هیئت‌های مذهبی تشکیل خواهد شد قوانین نهایی نحوه برگزاری این مراسمات اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.