دستگیر شدن سارقان مغازه‌ها در دزفول

دستگیر شدن سارقان مغازه‌ها در دزفول

شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.
کد خبر : 1212
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آگوست 2020 - 17:35
دستگیر شدن سارقان مغازه‌ها در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد، بیان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۵ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان دزفول و شهرستان همجوار اعتراف کردند و پس از معرفی متهمان به مراجع قضائی راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی دزفول از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی، منزل و مغازه خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.