مبتلا شدن نماینده مردم دزفول به ویروس کرونا

مبتلا شدن نماینده مردم دزفول به ویروس کرونا

ابتلای نماینده مردم دزفول به بیماری کرونا دیدار‌های سید احمد آوایی به مدت ۲ هفته لغو شد.
کد خبر : 1133
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 جولای 2020 - 17:56
مبتلا شدن نماینده مردم دزفول به ویروس کرونا

روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی نماینده دزفول روز سه شنبه اعلام کرد: به دلیل ابتلای نماینده مردم دزفول به بیماری کرونا دیدار‌های سید احمد آوایی به مدت ۲ هفته لغو شد.

با مثبت شدن تست کرونای سید احمد آوایی، او در منزل قرنطینه شد تا ضمن مداوا، علائم بیماری نیز رفع شود. ضمن اینکه تاکنون چند نفر از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و نیز تعدادی از فرمانداران این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گفته فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با وجود نزولی شدن روند بیماری کرونا در استان خوزستان این روند نزولی شکننده است و با کوچک‌ترین غفلت می‌تواند مانند خردادماه روند افزایشی پیدا کند. اگرچه در خرداد ماه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان روند افزایشی داشت، در اوایل تیرماه این روند به مدت ۲ هفته دارای ثبات بود و از ۱۴ تیرماه به بعد روند نزولی را در شهر‌های مختلف استان شاهد هستیم که امیدواریم این روند کاهش همچنان ادامه یابد.

او با درخواست از مردم خوزستان نسبت به رعایت فاصله‌گذاری هوشمند و استفاده از ماسک در همه مکان ها، بیان داشت: قدرت بیماری زایی ۹ برابر شده است و بررسی‌های مختلف روی ویروس کرونا نشان می‌دهد که یک اسیدآمینه از ویروس جابجا شده و همین امر موجب شده قدرت عفونت‌زایی، بیماری‌زایی و انتشار آن بین ۳ تا ۹ برابر افزایش یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.