تعطیلی جایگاه‌های CNG در خوزستان

تعطیلی جایگاه‌های CNG در خوزستان

جایگاه‌های عرضه گاز CNG به علت گرمای شدید و پیک مصرف برق در استان متوقف شده است.
کد خبر : 1130
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 جولای 2020 - 17:55
تعطیلی جایگاه‌های CNG در خوزستان

نعمت الله نجفی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: فعالیت جایگاه‌های عرضه گاز CNG به علت گرمای شدید و پیک مصرف برق در استان متوقف شده است.

او افزود: به جایگاه داران عرضه گاز CNG توصیه شده در ساعات ۱۴ تا ۱۷ که همزمان با اوج گیری گرما و پیک مصرف برق در خوزستان است، کمپرسور‌های جایگاه را از مدار خارج کنند تا با مدیریت مصرف برق برای کاهش مصرف انرژی نیز همراهی داشته باشند.

نجفی با بیان اینکه جایگاه داران باید پس از عبور از ساعت پیک اول مصرف برق و کاهش نسبی دمای هوا (۱۴ تا ۱۷) فعالیت دوباره خود را از بگیرند، اظهار داشت: محدودیت فعالیت کاری تنها مختص جایگاه‌های گاز سی. ان. جی است و جایگاه‌های بنزین در طول شبانه روز باید فعال و در مدار عملیات باشند.

اداره‌ها و بانک‌های ۲۲ شهرستان خوزستان از سوی مدیریت بحران استان در روز‌های ۲۹ تا ۳۱ تیرماه به علت گرما و وقوع دمای بالاتر از ۴۹درجه سانتیگراد بالای صفر و افزایش مصرف برق تعطیل شدند، ضمن اینکه فعالیت اداری و بانک‌های شهرستان ایذه که جزو مناطق سردسیر و کوهستانی شرق خوزستان محسوب می‌شود نیز ساعت ۱۲ امروز سه شنبه به علت گرمای فزاینده متوقف شد.

بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق خوزستان پیک اول مصرف برق در خوزستان ساعت ۱۳ تا ۱۷ و پیک دوم ۲۰ تا ۲۳ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.