حفاری چاه‌های نفت و گاز رکن اساسی در فرآیند تولید محسوب می‌شود

حفاری چاه‌های نفت و گاز رکن اساسی در فرآیند تولید محسوب می‌شود

پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت وظیفه ذاتی این شرکت است و بدون اغراق می‌توان بیان کرد کارکنان سختکوش هستند.
کد خبر : 1115
تاریخ انتشار : شنبه 18 جولای 2020 - 18:26
حفاری چاه‌های نفت و گاز رکن اساسی در فرآیند تولید محسوب می‌شود

فضل الله کیانی رئیس دستگاه حفاری ۷۰ فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت: اعتقاد دارم فاصله کاری بین شرکت ملی حفاری ایران در قالب یک شرکت بزرگ پیمانکاری تابع شرکت ملی نفت ایران با شرکت‌های کارفرمایی نیست و مکمل یکدیگر در فرآیند تولید به شمار می‌آیند.

او افزود: پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت وظیفه ذاتی این شرکت است و بدون اغراق می‌توان بیان کرد کارکنان سختکوش هستند.

کیانی بیان داشت: همدلی، همراهی، هم افزایی و تلاش مضاعف کارکنان این شرکت و شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز موجب شده که با وجود تحریم و همچنین شیوع بیماری کووید – ۱۹ روند کار حفاری چاه‌ها اعم از اکتشافی، توسعه ای، توصیفی و تعمیری به منظور حفظ، نگهداشت و افزایش تولید به نحو مطلوب محقق و استمرار یابد.

رئیس دستگاه حفاری ۷۰ فتح شرکت ملی حفاری ایران به سابقه کار در میادین نفتی و گازی مارون، بی بی حکیمه، گلخاری، آزادگان جنوبی، دارخوین، دهلران و تنگ بیجار در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت نفت مناطق مرکزی اشاره و تصریح کرد: تعامل بین مدیران، متخصصان و کارکنان این شرکت‌ها و ملی حفاری در پیشبرد برنامه‌های تعریف شده، تبادل تجربیات و آموخته‌های فنی و تخصصی تحسین برانگیز و برای من لذت بخش بوده است.

او با اینکه آینده متعلق به جوانان است حضور پر رنگ کارکنان جوان در بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی شرکت را که با علاقه مندی و پر انرژی و خلاقیت انجام وظیفه می‌کنند برای خود و کارکنانی که در مرحله پایانی سنوات خدمت و بازنشسته شدن قرار دارند بسیار موجب مسرت دانست.

کیانی با اشاره به اینکه دکل حفاری ۷۰ فتح که تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۱ بوده و هم اینک در میدان نفتی مارون در مناطق نفتخیز جنوب در حال حفاری یک حلقه چاه توسعه‌ای است، افزود: این دستگاه حفاری در سال ۱۳۷۸ به ناوگان شرکت ملی حفاری ایران پیوست و حفاری ۴۲ حلقه چاه با متراژ ۱۶۰ هزار و ۴۱۶ متر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.