دستگیری عاملان سرقت ۱۰ دستگاه خودرو‌ی شاسی بلند اروندی در اهواز

دستگیری عاملان سرقت ۱۰ دستگاه خودرو‌ی شاسی بلند اروندی در اهواز

یک باند ۷ نفره سارقان به عنف که طی ماه‌های اخیر در کلانشهر اهواز تشکیل شده بود، با تلاش پلیس آگاهی استان و با کار اطلاعاتی مستمر شناسایی شد.
کد خبر : 1051
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 جولای 2020 - 18:20
دستگیری عاملان سرقت ۱۰ دستگاه خودرو‌ی شاسی بلند اروندی در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به کشف ۱۰ دستگاه خودروی شاسی بلند اروندی سرقتی گفت: یک باند ۷ نفره سارقان به عنف که طی ماه‌های اخیر در کلانشهر اهواز تشکیل شده بود، با تلاش پلیس آگاهی استان و با کار اطلاعاتی مستمر شناسایی شد.

او افزود: اعضای این باند با اجرای تصادفات ساختگی و سوری خودرو‌های پلاک اروندی مدل بالا و گران قیمت را مجبور به توقف کرده و سپس به صورت به عنف خودرو‌ها را سرقت می‌کردند و یک نفر مالخر در استان تهران آن‌ها را خریداری می‌کرد و پس از تبدیل پلاک اروندی آن‌ها به پلاک ملی با قیمت بسیار بالا به فروش می‌رساند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه درحال حاضر ۱۰ دستگاه خودروی اروندی کشف شده اند و با همکاری دستگاه قضایی استان خوزستان به مالباختگان تحویل داده خواهند شد، اظهار داشت: موضوع تبدیل پلاک اروندی به پلاک ملی که در تهران صورت می‌گرفت، بررسی خواهد شد و امیدواریم با پیگیری‌های مستمر، عاملان جعل پلاک خودرو‌ها بزودی شناسایی و دستگیر شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.