قطعی برق در بعضی از مناطق اهواز

قطعی برق در بعضی از مناطق اهواز

روز جمعه ۲۷ تیرماه برق بخش‌هایی از جنوب شرق اهواز شامل قسمت‌هایی از پادادشهر، آخر آسفالت، مرکز شهر، گلستان، روستا‌های جاده آبادان و شیرین شهر از ساعت ۶ تا ۹ صبح قطع می‌شود.
کد خبر : 1046
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 جولای 2020 - 18:12
قطعی برق در بعضی از مناطق اهواز

تورج فتاحی مدیر روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای رفع گداختگی و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته روز جمعه ۲۷ تیرماه برق بخش‌هایی از جنوب شرق اهواز شامل قسمت‌هایی از پادادشهر، آخر آسفالت، مرکز شهر، گلستان، روستا‌های جاده آبادان و شیرین شهر از ساعت ۶ تا ۹ صبح قطع می‌شود.

او با بیان اینکه در یک هفته گذشته به دلیل افزایش دما مصرف برق استان بالاتر از ۸ هزار مگاوات بوده و حتی رکورد مصرف صنعت برق خوزستان نیز شکسته شد بیان داشت: تداوم افزایش مصرف برق و بارگیری با درصد بالا از تجهیزات باعث آسیب به پست‌های برق و گداختگی شدید بر روی برخی از خطوط ۱۳۲ کیلو ولت شد که در صورت برطرف نشدن، منجر به خاموشی گسترده‌تر و آسیب به دیگر تجهیزات خواهد شد.

فتاحی با دعوت از مردم برای صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در روز‌های گرم، افزود: خاموشی به وجود آمده به دلیل مصرف بالا و آسیب به تجهیزات بوده و در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود و برای آن از صبر و شکیبایی مردم تشکر می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.