ارتقا یافتن شبکه ارتباطی همراه اول در روستای عرب اسد شوشتر

ارتقا یافتن شبکه ارتباطی همراه اول در روستای عرب اسد شوشتر

با تلاش کارشناسان مخابرات منطقه خوزستان تجهیزات انتقال جدید و پر ظرفیت در مرکز مخابراتی این روستا نصب و راه اندازی شد
کد خبر : 1037
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 جولای 2020 - 17:46
ارتقا یافتن شبکه ارتباطی همراه اول در روستای عرب اسد شوشتر

رحیم فلاح زاده مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور گسترش اینترنت در نقاط شهری و روستایی به منظور خدمات رسانی و بهره مندی روستائیان از ارتباطات با کیفیت و مطلوب، نصب و راه اندازی تجهیزات ارتباطی در روستای عرب اسد شوشتر در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: با تلاش کارشناسان مخابرات منطقه خوزستان تجهیزات انتقال جدید و پر ظرفیت در مرکز مخابراتی این روستا نصب و راه اندازی شد و پهنای باند مورد نیاز دیتا (اینترنت پرسرعت خانگی) و تکنولوژی نسل ۴ شبکه ارتباطی همراه اول ارتقا یافت.

فلاح پور او با بیان اینکه با نصب تجهیزات و منصوبات به روز و افزایش پهنای باند در این مرکز، مشترکان از خدمات و فضای مجازی بر بستر اینترنت برخوردار شدند، اظهار داشت: یکی از راهبرد‌های مهم و اساسی مخابرات منطقه خوزستان توسعه پایدار در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری و تامین نیاز‌های امروز و پیش بینی نیاز‌های آینده مشترکان است که بخش عظیمی از این برنامه‌ها شامل روستا‌های استان می‌شود.

براساس اسن گزارش؛ جهت نصب و راه اندازی تجهیزات به روز و پیشرفته درمرکز تلفن روستایی عرب اسد از توابع شهرستان شوشتر مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.