تداوم توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان

تداوم توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان

توزیع مرغ منجمد برای تعدیل قیمت این کالا در بازار استان در حال انجام است
کد خبر : 1021
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 جولای 2020 - 17:46
تداوم توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان

عبدالرحمان ناصریان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: توزیع مرغ منجمد برای تعدیل قیمت این کالا در بازار استان در حال انجام است و تا زمان کاهش قیمت آن کار توزیع ادامه خواهد یافت.

او با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار استان به۱۹۲ هزار ریال رسید افزود: مرغ منجمد در حال حاضر بیشتر در فروشگاه‌های بزرگ در حال توزیع است و قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۱۳۵ هزار ریال عنوان شد که قیمت مصوب مرغ کشتار روز نیز هر کیلوگرم بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار ریال است.

ناصریان ادامه داد: قیمت مرغ به دلیل نوسانات قیمت نهاده‌ها و افزایش قیمت آن از هر کیلوگرم ۴۲ هزار ریال به ۷۵ هزار ریال در یک ماه اخیر افزایش یافته است.

بهرام جباری معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان گفت: با وجود افزایش مرغ بازهم مرغداران به سود نمی‌رسندو این دلالان هستند که از این شرایط به نفع خود استفاده می‌کنند و از ابتدای امسال تا کنون از ۴۷ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی بازرسی انجام گرفته که در این تعداد بازرسی ۲هزار و ۶۰۲ پرونده تخلف تشکیل شد.

او اظهار داشت: قیمت کالای خانگی در بازار بین ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است و این شرایط را برای مردم بسیار سخت کرده است و مواد غذایی ومصالح ساختمانی نیز دچار افزایش قیمت شده اند و با وجود بازرسی‌های زیادی که از سطح بازار انجام می‌شود، اما امکان کنترل این افزایش قیمت وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.