بدرقه تلخ کشاورزان از مدیرکلی که رییس سازمان حفظ نباتات کشور شد / خشم کشاورزان خوزستانی از خاوازی برای ارتقاء مدیرکل سابق

دهقان نیوز نوشت: از خوزستان خبر می رسد که ارتقای چنگلوایی به ریاست سازمان حفظ نباتات کشور باعث خشم کشاورزان آن استان شده است.
کد خبر : 561
تاریخ انتشار : جمعه 12 ژوئن 2020 - 7:37

دهقان نیوز نوشت: از خوزستان خبر می رسد که ارتقای چنگلوایی به ریاست سازمان حفظ نباتات کشور باعث خشم کشاورزان آن استان شده است.

ظاهرا کشاورزان خوزستانی تصمیم می گیرند که در روز تودیع چنگلوایی با برگزاری تجمع، اعتراض خود را به عملکرد ۱۰ ساله وی و همچنین اعتراضشان به خاوازی جهت ارتقای وی را نشان دهند که ظاهرا این مراسم تودیع در سکوت کامل و بدون اطلاع رسانی عمومی انجام می شود و کسی تا بعد از انجام آن خبردار نمی شود. ولی کشاورزان ظاهرا از تصمیم خود منصرف نمی شوند و بعد از مراسم، خود را به درب سازمان جهاد کشاورزی می رسانند و اعتراض و خشم خود از چنگلوایی را ابراز می دارند. بنا به اخبار واصله از خوزستان، کشاورزان از شهرهای مختلف و اقوام مختلف با در دست داشتن عکس ها و پلاکاردهایی که مطالبی از جمله (پیگیری تا محاکمه -چنگلوایی بودجه صدها میلیاردی تشکلها و ترویج طرح ۵۵۰ هزار هکتاری چگونه هزینه شد؟ – خدا به داد حفظ نباتات کشور برسد – خاوازی سرنوشت وزارت جهاد کشاورزی را به نمایندگان فاسد واگذار نکن – خاوازی تجمع بعدی ما تهران مقابل پاستور و مجلس است) بر آن نوشته شده بود اعتراض خود به خاوازی و چنگلوایی را نشان دادند که در ذیل گزارش تصویری آن را می بینید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

منصور جمعه , 12 ژوئن 2020 - 20:52

مدیرکل ناکارآمد که حدودا ۱۵ سال برای میزش جنگید نه برای توسعه کشاورزی خوزستان