پیام تبریک فرمانده بسیج مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان در پی عملیات وعده صادق ۲ / پرویز بهروز: پیام وعده صادق ۲، صلابت و اقتدار ایران است

پیام وعده صادق ۲، صلابت و اقتدار ایران است
کد خبر : 5531
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اکتبر 2024 - 9:11
پیام تبریک فرمانده بسیج مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان در پی عملیات وعده صادق ۲ / پرویز بهروز: پیام وعده صادق ۲، صلابت و اقتدار ایران است

پرویز بهروز فرمانده بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با صدور پیامی، پاسخ عزتمندانه و مقتدرانه سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پیام وعده صادق ۲، صلابت و اقتدار ایران است و برگ زرین دیگری را بر افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثبت کرد. عملیات غرورآفرین و عزتمندانه وعده صادق ۲، پیروزی پرافتخاری را برای مردم شریف ایران و جبهه بزرگ مقاومت رقم زد و موجب عزت، سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه همگان شد.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بسیجیان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت، این پیروزی پرافتخار و عزت آفرین را به مقام معظم رهبری، نیروهای پرصلابت سپاه پاسداران و مردم شریف، شجاع و انقلابی ایران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم این پیروزی بزرگ که با نصرت الهی همراه بود تا فتح سرزمین فلسطین ادامه یابد.

 

پرویز بهروز – فرمانده بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.