بدر سودانی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی:

باید بجای انتقاد کردن راه حل بدهیم / آنقدر از مشکلات گفته ایم که یک بچه هم مشکلات خوزستان را می داند / باید راهکار مطالبه گری را بدانیم

شعار من برای ورود به عرصه انتخابات؛ نه به انتقاد و آری به راه حل است.
کد خبر : 5385
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 فوریه 2024 - 19:30
باید بجای انتقاد کردن راه حل بدهیم / آنقدر از مشکلات گفته ایم که یک بچه هم مشکلات خوزستان را می داند / باید راهکار مطالبه گری را بدانیم

یک کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: شعار من برای ورود به عرصه انتخابات؛ نه به انتقاد و آری به راه حل است.

دکتر بدر سودانی سادری در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی خود گفت: در طول این سالها خیلی انتقاد کرده ایم و آنقدر از مشکلات خوزستان گفته ایم که یک بچه هم این مشکلات را می داند ولی اکنون زمان این است که بجای انتقاد کردن راه حل بدهیم. راه حل مشکلات هم وجود دارد البته به شرطی که راههای مطالبه گری را بلد باشیم. باید یک نماینده از حوزه استحفاظی خود یک بانک اطلاعاتی داشته باشد و بداند که مردم به چه چیز نیاز دارند و همچنین راههای مطالبه گری و قوانینی که می توان از طریق آنها مطالبات مردم را پیگیری کرد را بداند.

این حقوقدان برجسته گفت: ارائه راه حل می تواند در خصوص بهبود وضعیتی که اکنون در آن قرار داریم کارگشا باشد. ما برای تغییر آمده ایم لذا بعنوان یک قانون دان که سالها مدرس کتاب قانون اساسی یا حقوق اساسی بوده ام قبول ندارم که نماینده قدرت انجام کار را ندارد. آموخته های من به من یاد داده که تعدادی نماینده می توانند هر وزیری را به مجلس فرا بخوانند و اگر همکاری نکرد اعتبارنامه او را پس بگیرند.

بدر سودانی سادری با بیان اینکه ما می توانیم وضع موجود را تغییر دهیم گفت: حقِ تک تک افراد جامعه است که در اداره جامعه تاثیرگذار باشند. ما برای مشکلات زیست محیطی، آب، آلودگی هوا، بیکاری و … برنامه داریم. افراد نخبه ای را سراغ دارم که اگر حمایت شوند و طرح های آنها اجرایی شوند شاهد اشتغالزایی خوبی برای جوانان خواهیم بود.

وی در پایان بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات 11 اسفندماه تاکید کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.