محمدرضا آملازاده مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری خوزستان:

توسعه اهواز نیازمند اعتبارات ملی است / نمایندگان مجلس بدنبال تحول در شان مردم باشند / حاشیه نشینی زیبنده کلانشهر اهواز نیست

توسعه اهواز نیازمند اعتبارات ملی است
کد خبر : 5367
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 فوریه 2024 - 11:28
توسعه اهواز نیازمند اعتبارات ملی است / نمایندگان مجلس بدنبال تحول در شان مردم باشند / حاشیه نشینی زیبنده کلانشهر اهواز نیست

مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: جنگ تحمیلی خسارت های زیاد مالی و روحی به مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه وارد ولی متاسفانه برای بازسازی این شهرها اعتبارات خوبی اختصاص داده نشد.
محمدرضا آملازاده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه کلانشهر اهواز هنوز حاشیه نشین دارد گفت: طی این سالها اعتبارات ملی قابل توجهی از سوی دولت و مجلس به این شهرها اختصاص داده نشده است و عملا نمایندگان مجلس نتوانستند تحولی در شان مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه ایجاد کنند. حاشیه نشینی زیبنده کلانشهر اهواز نیست.
وی افزود: اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در جنگ تحمیلی خسارت های زیادی چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ روحی روانی دیدند ولی تاکنون عقب افتادگی های این شهرها جبران نشده است و متاسفانه همین موضوع باعث شده تا برخی از مردم این شهرها به فکر مهاجرت باشند.
مدیرکل سابق امور اجتماعی و انتخابات استانداری خوزستان با اشاره به ظرفیت ها و ثروت های استان گفت: خوزستان و بخصوص اهواز در گذشته منبع کار و شغل بودند ولی در حال حاضر این موضوع کمرنگ تر شده است. لازم است تا اعتبارات ملی به این شهرها اختصاص داده شود تا شاهد تحول در شهر باشیم.
محمدرضا آملازاده با تاکید بر اینکه مدیران و نمایندگان مجلس باید بدنبال جذب اعتبارات ملی باشند گفت: اگر به فکر تحول در سیمای شهر هستیم باید به این موضوع توجه کنیم و نقش نمایندگان مجلس در این خصوص مهم است.
فرماندار اسبق خرمشهر، شوشتر، بندر امام، مسجدسلیمان و رامهرمز در پایان گفت: بخش هایی از استان از جمله اهواز، باوی، کارون و حمیدیه که بخاطر جنگ تحمیلی، کمتر توسعه یافته اند یا دچار محرومیت هستند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند تا توسعه پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.