پارکینگ طبقاتی به میزان کافی در اهواز وجود ندارد

پارکینگ طبقاتی به میزان کافی در اهواز وجود ندارد
کد خبر : 5306
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اکتبر 2023 - 10:02
پارکینگ طبقاتی به میزان کافی در اهواز وجود ندارد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز با تاکید بر نبود پارکینگ طبقاتی به میزان کافی در این شهرستان گفت: برخی پارکینگ‌ها به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل شیشه گری در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص برگزاری آخرین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز به موضوع احداث پارکینگ‌های طبقاتی در سطح شهر اهواز اشاره کرد و افزود: برخی پارکینگ‌ها به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند و این موضوع گله‌مندی شهروندان را به همراه داشته است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز افزود: سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز از طریق قانونی در حال پیگیری این مساله است.

شیشه گری، نرخ نامه پارکینگ‌ها را از دیگر موارد مهم در شهر اهواز دانست و گفت: تمامی پارکینگ‌های عمومی موظف هستند که نرخ نامه مصوب را در ابتدای ورودی پارکینگ و در معرض دید شهروندان نصب کرده و طبق همان نسبت به دریافت هزینه توقف خودرو اقدام کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌های پلیس راهور اظهار کرد: در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و افزایش رضایتمندی شهروندان، از پلیس راهور درخواست می‌شود که از تردد خودروهای باری فاقد پلاک جلوگیری کند و توقف ماشین‌های سنگین در سطح معابر شهری را با جدیت بیشتر در دستور کار قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.