دکتر داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان:

یادواره شاخص شهید رسانه ملی را در خوزستان برگزار می کنیم / اولویت ما در شبکه خوزستان، پرداختن به فرهنگ استان است / برنامه های فاخر متناسب با آداب مردم خوزستان تولید می کنیم

اولویت ما در شبکه خوزستان، پرداختن به فرهنگ استان است
کد خبر : 5218
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 فوریه 2023 - 18:09
یادواره شاخص شهید رسانه ملی را در خوزستان برگزار می کنیم / اولویت ما در شبکه خوزستان، پرداختن به فرهنگ استان است / برنامه های فاخر متناسب با آداب مردم خوزستان تولید می کنیم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: استان خوزستان تیره‌های گوناگون انسانی را در بر می‌گیرد و از لحاظ خرده‌ فرهنگ‌ها نیز متکثرترین استان ایران است. بختیاری‌ها، عربها، فارس‌های بومی شهرها، لرها، دزفولى ها، شوشترى ها، بهبهانى ها و قشقایى ها و غیره از آن جمله آن است. مهمترین اولویت شبکه استانی خوزستان تهیه، ساخت و تولید برنامه های فاخر و متناسب با آداب، رسوم و فرهنگ مردم خوزستان خواهد بود.

به گزارش سپهر خوزستان به نقل از قلم ماندگار، دکتر داریوش دبیقی با اشاره به اینکه صدای وحدت و برادری عرب و بختیاری را از خوزستان می شنویم گفت: تمام تلاش ما در شبکه استانی خوزستان نمایش این وحدت و برادری است.

وی ادامه داد: در برنامه های صبحگاهی سیمای خوزستان به آداب و رسوم مردم خوزستان توجه بیشتری کردیم و روزانه برای مخاطبان این شبکه در حال پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان همچنین با اشاره به شهدای شاخص بختیاری، بیان کرد: پخش برنامه سردیارون رادیو بختیاری با مرکزیت شهرستان مسجدسلیمان و راه اندازی و نصب دکل صداوسیما در تپه شهدای گمنام این شهرستان همزمان با جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهیدان برگزار شد.

دکتر دبیقی افزود : پخش و تهیه ویژه برنامه های رادیو بختیاری بر روی موج MW فرکانس ۷۱۱ کیلوهرتز و موج FM فرکانس ۹۴ مگاهرتز پخش می شود که این مهم نتیجه فرهنگ ناب مردمان با اصالت و نجابت بختیاری است که تلفیقی از عرف و آدابی منطبق بر ارزش‌های اسلامی دارد و همواره بر حفظ استقلال ملی کشور تاکید داشته است.

این مقام مسوول در پایان از برگزاری یادواره شاخص شهید رسانه ملی به میزبانی صدا و سیمای خوزستان در آینده نزدیک خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.