مهدی دلامی مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از روحیه انقلابی آنهاست / مردم به نظام و انقلاب اعتماد دارند

مردم به نظام و انقلاب اعتماد دارند
کد خبر : 5210
تاریخ انتشار : شنبه 11 فوریه 2023 - 18:14
حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از روحیه انقلابی آنهاست / مردم به نظام و انقلاب اعتماد دارند

مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان گفت: حضور آگاهانه و حماسی مردم در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان از روحیه انقلابی و بصیرت آنهاست.

مهدی دلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز به خبرنگار ما گفت: مردم ولایی و انقلابی خوزستان امروز در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر نشان دادند که کنار آرمان های نظام و انقلاب هستند و با روحیه انقلابی خود به فرامین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که هیچ چیزی نمی تواند مانع پیشرفت و موفقیت ملت ایران شود گفت: حضور پرشور مردم در 22 بهمن امسال، نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود. حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از اعتماد آنها به نظام و انقلاب است.

وی گفت: امروز مردم نشان دادند که همچون گذشته پای نظام و انقلاب هستند. امروز مردم فهیم و انقلابی ما از مسئولین انتظار دارند با تمام توان در مسیر اهداف انقلاب و تحقق اهداف اسلامی حرکت کرده و همواره پشت سر رهبر معظم انقلاب باشند.

این حقوقدان گفت: امروز مردم نشان دادند که همچنان اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می کنند و به آرمان های نظام و انقلاب افتخار می کنند. امروز مردم نشان دادند که جدی تر و مصمم تر از همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی، انقلاب، ولایت فقیه هستند.

مهدی دلامی در پایان با تقدیر از حضور حماسی مردم فهیم ایران بویژه مردم بصیر و ولایی خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: در همین خصوص از مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی تقاضا داریم که با تلاش فراوان و جهادی خود در مسیر حل مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند و در این راستا همواره توصیه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارها و فعالیت های خود قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.