رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان:

هوشیاری و بصیرت مردم در جریان اغتشاشات اخیر ستودنی است / مردم حامی نظام و انقلاب هستند

هوشیاری و بصیرت مردم در جریان اغتشاشات اخیر ستودنی است
کد خبر : 5168
تاریخ انتشار : جمعه 2 دسامبر 2022 - 10:21
هوشیاری و بصیرت مردم در جریان اغتشاشات اخیر ستودنی است / مردم حامی نظام و انقلاب هستند

 رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: مردم ایران نشان داده اند که همیشه حامی نظام و انقلاب هستند و متاسفانه برخی ها دوست ندارند پیشرفت ملت ایران را ببیند و با اقدامات خود تلاش می کنند مردم را ناامید کنند.

وی گفت: مردم ایران در جریان اغتشاشات اخیر نشان دادند که بصیر و هوشیار هستند و حاضر نیستند انسجام و وحدت ملت را با هیچ چیز عوض کنند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرمودند که این اغتشاشات هم با همدلی و همزبانی مردم حل خواهد شد لذا همدلی و همزبانی همچون گذشته برای مردم ضروری است. خوشبختانه آحاد جامعه هوشیار هستند و با همدلی و اتحاد مثال زدنی خود نمی گذارند عوامل دشمنان به اهداف خود برسند. ملت ما در دفاع از آرمان‌های خود کوتاه نمی آید و روز به روز وفاداری این مردم به نظام و انقلاب بیشتر می شود.

وی گفت: البته درخواست مهم مردم این است که با عاملان اغتشاشات اخیر توسط دستگاه قضایی برخورد جدی شود و کسانی که باعث سلب آسایش مردم شدند به میزان جرم خود مجازات شوند.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با بیان اینکه ملت و مردم همواره در کنار هم هستند و از هم جدا شدنی نیستند گفت: مردم فهیم ایران نشان دادند که اگر هم مطالبه ای دارند، آن را به شکل منطقی و از مسیر قانونی دنبال می کنند و اجازه نمی دهند دشمنان و بیگانگان برای آنها تصمیم بگیرند.

وی در پایان از هوشیاری و بصیرت ستودنی مردم فهیم و ولایتمدار خوزستان که در جریان اغتشاشات اخیر همراستا با سایر مردم ایران، پایبندی خود را به نظام و انقلاب نشان دادند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.