رئیس مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان:

مردم برای خرید و فروش مسکن از کارشناسان دادگستری کمک بگیرند

مردم برای خرید و فروش مسکن از کارشناسان دادگستری کمک بگیرند
کد خبر : 5164
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اکتبر 2022 - 8:01
مردم برای خرید و فروش مسکن از کارشناسان دادگستری کمک بگیرند

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان بر ضرورت بهره گیری مردم از ظرفیت کارشناسان دادگستری برای خرید و فروش مسکن و زمین تاکید کرد و گفت: از آنجایی که بخش زیادی از پرونده های موجود در محاکم قضایی مربوط به بعد از معامله ی خرید و فروش مسکن یا زمین است لذا مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان آمادگی دارد در این زمینه با اشخاص حقیقی و حقوقی همکاری کند تا از بروز چنین مشکلاتی کاسته شود.

محمد کرم زاده گفت: افراد برای خرید و فروش مسکن یا زمین ضروری است هم قبل از انجام معامله و هم در جریان انجام معامله ملکی از نظر کارشناسان رسمی دادگستری استفاده کرده تا دچار مشکل نشوند.
وی با بیان اینکه برخی فروشندگان مسکن و زمین با اعلام قیمت های کاذب بدنبال سود و منافع بیشتر هستند افزود: در این خصوص کارشناسان رسمی دادگستری می توانند مردم را از قیمت های مصوب و کارشناسی ملک آگاه کنند تا خریداران ملک بدلیل قیمت های کاذب در بازار مسکن یا زمین دچار ضرر و زیان نشوند.
وی گفت: کارشناسان رسمی دادگستری هم می توانند مردم را از قیمت واقعی مسکن و زمین مطلع کنند و هم اینکه از دستگاههایی که مرتبط با حوزه خرید و فروش مسکن و زمین هستند استعلامات لازم را بگیرند و در اختیار متقاضی قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.