برگزاری دومین نشست هم اندیشی مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان

از برنامه ریزی برای ارتقاء جایگاه کارشناسان رسمی دادگستری تا تشکیل کمیته مشترک خدمات رفاهی کارشناسان دادگستری خوزستان

دومین نشست هم اندیشی مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان برگزار شد
کد خبر : 5157
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 سپتامبر 2022 - 10:06
از برنامه ریزی برای ارتقاء جایگاه کارشناسان رسمی دادگستری تا تشکیل کمیته مشترک خدمات رفاهی کارشناسان دادگستری خوزستان

در دومین نشست هم اندیشی مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان که با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسین مرکز و کانون برگزار شد بر ضرورت برنامه ریزی برای ارتقاء جایگاه کارشناسان رسمی دادگستری، واقعی شدن حق الزحمه کارشناسان و همچنین تشکیل کمیته مشترک خدمات رفاهی برای کارشناسان رسمی دادگستری استان تاکید شد.
محمد رادمهر رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در این نشست با بیان اینکه کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری جزو یک خانواده و مجموعه هستند تاکید کرد: هر چه کانون و مرکز با هم تعامل بیشتری داشته باشند و متحد تر باشند، برای رسیدن به اهدافمان در خصوص جامعه کارشناسان دادگستری موفق تر خواهیم بود.
محمد کرم زاده رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان هم در این نشست بر ضرورت تعامل بیش از پیش مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری برای تحقق اهداف مشترک مرکز و کانون تاکید کرد و گفت: مطالبات و مسائل کارشناسان رسمی دادگستری را از طریق دیدار و جلسه با مسئولین قضایی استان پیگیری خواهیم کرد.
رایزنی و پیگیری برای حضور اعضای هیات مدیره مرکز و کانون کارشناسان دادگستری در جلسات شورای قضایی استان، ضرورت واقعی شدن حق الزحمه کارشناسان و تاکید بر گرفتن حق الزحمه مطابق تعرفه ابلاغی از قوه قضاییه و جلوگیری از سلیقه ای عمل کردن در این خصوص، تشکیل کمیته مشترک خدمات رفاهی برای کارشناسان دادگستری، ضرورت تجدید نظر محاکم قضایی پیرامون موضوع استفاده از کارشناسان خبره دادگستری و ضرورت استفاده از کارشناسان رسمی دادگستری از جمله مواردی بود که از سوی اعضای هیات مدیره مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و برای تحقق این موارد، پیشنهاداتی ارائه شد.
شایان ذکر است همه اعضای هیات مدیره مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان در این نشست بر اهمیت هم افزایی و استفاده از ظرفیت های مشترک مرکز و کانون برای توسعه خدمات رسانی به جامعه کارشناسان دادگستری و ارتقاء جایگاه کارشناسان رسمی دادگستری تاکید کردند.
گفتنی است نشست مشترک مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان بصورت فصلی برگزار و مسائل مرتبط با کارشناسان رسمی دادگستری در این نشست هم اندیشی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.