پدیده شرجی تا فردا دوشنبه بر خوزستان حاکم است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد تا فردا دوشنبه ۳۱ مرداد ، جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، شرقی و مرکزی استان خواهد شد.
کد خبر : 5144
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آگوست 2022 - 12:25
پدیده شرجی تا فردا دوشنبه بر خوزستان حاکم است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: میزان رطوبت صبح امروز در بندر ماهشهر ۸۷، هندیجان ۸۴، آبادان ۸۳، شادگان ۸۱، اهواز و کشاورزی اهواز ۷۵، بستان ۷۳، امیدیه ۶۹، شوش ۶۲، صفی آباد دزفول، بهبهان و آغاجاری ۵۵ و گتوند ۵۴ گزارش شد.

وی افزود: تا روز سه‌شنبه هفته جاری به دلیل شاخص‌های بالای ناپایداری در بعد از ظهرها، احتمال رگبار و رعد وبرق، تندباد لحظه‌ای در مناطق و ارتفاعات شمال شرقی، شرقی و جنوب شرقی و بخش‌هایی از شمال استان و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و احتمال وقوع گرد و غبار همرفتی در برخی نقاط استان به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی آن وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در قلعه تل باغملک ۹.۵، مال آقا ۹، باغملک هفت و روستای کلپیر سه میلیمتر ثبت شده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۴۹.۳ و دهدز با ۲۴.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۷.۷ و حداقل ۳۰.۱ میلیمتر گزارش شد.
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به جنوبی شدن جریانات جوی و افزایش رطوبت از روز پنجشنبه هفته گذشته تا دوشنبه هفته جاری و همچنین رگبار و رعد و برق و گرد و غبار از روز جمعه تا سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.