تلاش برای جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز از بهمن‌ماه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به تلاش برای راه‌اندازی رشته پزشکی گفت: برنامه این است که در بهمن‌ماه امسال دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز پذیرفته شود.
کد خبر : 5135
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آگوست 2022 - 9:11
تلاش برای جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز از بهمن‌ماه

دکتر علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش از این مجوز اصولی برای راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گرفته شده بود و زیرساخت‌هایی نیز برای استقبال از دانشجویان و ایجاد رشته به وجود آوردیم و به وزارت بهداشت نیز آمادگی خود را در این خصوص اعلام کردیم.

وی افزود: قرار شد که مجددا بازدیدی انجام شود تا تجهیزات دانشگاه برای راه‌اندازی رشته پزشکی ارزیابی شود. نامه‌نگاری‌ها  و پیگیری‌هایی انجام دادیم که برای بهمن‌ماه امسال در رشته پزشکی دانشجو بگیریم. برنامه این است که در بهمن‌ماه امسال دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز پذیرفته شود و اگر طبق برنامه پیش برویم از بهمن‌ماه دانشجوی پزشکی خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص راه‌اندازی دیگر رشته‌های علوم پزشکی عنوان کرد: فعلا در حال تلاش برای جذب دانشجوی پزشکی هستیم و در فازهای بعدی برای گرفتن دانشجو در رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.