۶۰ هزار میلیارد ریال گندم مازاد برنیاز از کشاورزان کردستانی خریداری شده است

ربیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: ارزش گندم خریداری شده در این استان از ابتدای آغاز خرید تضمینی این محصول( ۶ تیرماه) تاکنون ۶۰ هزار میلیارد ریال است.
کد خبر : 5116
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آگوست 2022 - 10:50
۶۰ هزار میلیارد ریال گندم مازاد برنیاز از کشاورزان کردستانی خریداری شده است

پیمان اسکندری در دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: از مجموع بهای گندم خریداری شده در استان تاکنون ۲۵ هزار میلیارد ریال آن به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی اضافه کرد: پیگیری ما برای پرداخت مابقی طلب کشاورزان از دولت ادامه دارد و امیدواریم به زودی کل پول گندم کشاورزان به استان اختصاص یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان  با تاکید بر سیاست های روشن و شفاف دولت سیزدهم در پاسخ گویی به مردم و آسان کاری در اجرای دستورالعمل های اداری، گفت: رفع مسائل اداری و تکریم متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، توجه خاص به موانع پیش روی آن‌ها و تلاش برای حل آن‌ها باید در راس امورات مدیران مجموعه قرار گیرد.

اسکندری بیان کرد: باید مدیران مجموعه در نهایت صداقت و پاکی و مقتدارانه تصمیمات جهادی برای رفع موانع تولید و توسعه بخش کشاورزی بگیرند و شبانه روزی در راستای خدمت به بهره برداران بخش کشاورزی تلاش کنند.

وی یادآور شد: بیشترین سهم اشتغال زایی و ۳۰ درصد تولید ناخاص داخلی استان به بخش کشاورزی وابسته است و این مسئله اهمیت بخش کشاورزی و اقدامات توسعه ای در این حوزه را بیشتر نمایان می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.