طرح آبرسانی به روستای کهنک دزفول بهره برداری شد

طرح آبرسانی به روستای کهنک بخش چغامیش دزفول روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر : 5103
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آگوست 2022 - 11:01
طرح آبرسانی به روستای کهنک دزفول بهره برداری شد

به گزارش ایرنا نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در این آیین در مسجد روستای کهنک بخش چغامیش با قدردانی از زحمات مدیرعامل آبفا خوزستان برای رفع مشکلات آب و فاضلاب گفت: نباید به دنبال کار تشریفاتی باشیم بلکه باید در اسرع وقت مردم را از خدمات بهره مند کنیم‌.

وی افزود: متاسفانه گاه برخی طرح‌ها تا زمان برگزاری آیین افتتاحیه با وجود آماده بودن افتتاح نمی‌شوند که لازم است برای بهره مندی مردم از خدمات هرچه سریعتر بهره برداری شوند.

آوایی با بیان اینکه اسراف در هرچیزی نکوهیده است، خواستار اقدام رسانه‌ای برای جلوگیری از اسراف در تمام زمینه‌ها شد و گفت: جلوگیری از اسراف ابتدا باید از دولت شروع شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی افزود: در حال حاضر از آب تصفیه برای تمام مصارف از جمله شستشو نیز استفاده می‌شود که باید این رویه اصلاح شود.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اغلب شهدای ایران اسلامی در راه امام حسین(ع) شهید شده اند، اظهارداشت: همبستگی باید در طول سال حفظ شود و اکتفا به زمان خاصی نکنیم.

وی با قدردانی از پیگیری‌های بخشدار چغامیش برای پیگیری مشکلات این بخش افزود: اگر امور به افراد کاربلد سپرده شوند کارها بهتر پیش می‌روند.

آوایی با اشاره به سفر رییس جمهور به خوزستان گفت:  نخستین سفر استانی رییس جمهور به خورستان انجام شد و بیشترین اعتبارات در حوزه آبفا به این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا طرح آبرسانی به روستای کهنک‌ بخش چغامیش دزفول با ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده و جمعیت تحت پوشش آن سه هزار و ۱۰۰ نفر است.

این طرح شامل حفر و تجهیز چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال و لوله گذاری ۲۵۰ میلیمتری گالوانیزه جهت اتصال به مخزن ۲۰۰ مترمکعبی و توسعه برق حدود ۹۰۰ متری است‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.