گشت کنترل نازل‌های جایگاه های سوخت در خوزستان آغاز شد

مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: گشت مشترک کنترل کمی و کیفی نازل های جایگاه های سوخت در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان آغاز شده است.
کد خبر : 5070
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 جولای 2022 - 9:38
گشت کنترل نازل‌های جایگاه های سوخت در خوزستان آغاز شد

علی داودی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای طرح صیانت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترک بررسی کمی و کیفی نازل های سوخت مایع با حضور کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان همراه با نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی ، شرکت پخش فرورده های نفتی و نماینده تعزیرات حکومتی آغاز شده است.

مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: هدف سازمان ملی استاندارد ایران علاوه بر کنترل استاندارد ایمنی جایگاههای سوخت ،آزمونهای استانداردی برای بررسی صحت عملکرد تمامی نازل های سوخت مایع و گاز به صورت دوره ای می‌باشد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

داودی اظهار داشت: مبارزه با کم فروشی و کنترل استانداردهای ملی در حوزه اندازه شناسی اقدامی قانونی در راستای مبارزه با کم فروشی بوده که با جدیت در سطح استان خوزستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال آزمونهای دوره ای صحت عملکرد نازلهای سوخت مایع در دست اجرا بوده است گفت: سالانه بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ آزمون صحت عملکردی بر روی تمامی نازل های سوخت مایع و گاز در سطح استان خوزستان انجام می شود.

استان خوزستان ۲۱۹ جایگاه سوخت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.