مجتمع مسکونی عدالت در اهواز بدون اخذ پایان کار بهره برداری شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه مجتمع مسکونی عدالت ۲ واقع در منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز پایان کار ندارد گفت: این مجتمع شرایط لازم را برای بهره‌برداری نداشته و شهرداری نیز مجوز بهره‌برداری برای این ساختمان در سال‌های اخیر صادر نکرده است.
کد خبر : 5041
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 ژوئن 2022 - 12:12
مجتمع مسکونی عدالت در اهواز بدون اخذ پایان کار بهره برداری شده است

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان ، محمد خانچی در نشست بررسی آخرین وضعیت ساختمان عدالت ۲  که این روزها باعث ترس و اعتراض ساکنان آن به دلیل ناامن بودن شده است اظهار داشت: ساختمان مذکور دارای ۱۰ طبقه است که ۲ طبقه آن زیر زمین می باشد.

وی افزود: این ساختمان سال ۱۳۸۷ پروانه گرفت و تا سال ٩٢ با بررسی‌ انجام شده اکثر قسمت‌های آن به اتمام رسید و بخش‌های دیگر آن شامل نازک کاری، جان‌پناه‌، حفاظ و نرده، ایمن سازی راه پله‌ها، انشعاب گاز و برق انجام نشده است ضمن اینکه ساختمان مذکور دارای تاییدیه از نظام مهندسی نیست و شهرداری برای آن پایان کار صادر نکرده است.

خانچی بیان کرد : در حال حاضر مشکلات بهره‌برداری از ساختمان عدالت ۲ اهواز جدی است و نشت آب به زیر زمین آن باید متوقف شود، همچنین چاله آسانسور و نورگیرها برای جلوگیری از سقوط افراد باید ایمن‌سازی شود و پس از آن یک شرکت واجد صلاحیت باید امکان و نحوه مقاوم سازی ساختمان مذکور را بررسی کرده و سپس برای آن برنامه ریزی شود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در رابطه با ساختمان عدالت ۲ اهواز گفت: تشکیل نشست ستاد بحران در فرمانداری اهواز و استانداری خوزستان و استعلام دستگاه قضا از راه و شهرسازی، شهرداری و نظام مهندسی در مورد وضعیت ساختمان، بررسی‌های کارشناسی توسط کارشناسان این دستگاه و ارزیابی وضعیت ساختمان از جمله این موارد می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان افزود: اقداماتی به سرعت انجام می‌شود تا این ساختمان ناایمن به یک شرایط امن و ایمن برسد تا تحویل مردم شود ضمن اینکه مالک نیز باید متعهد شود موارد ایمنی لازم را طبق نظر کارشناسان مربوطه انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.