برخورد با برداشت‌های غیر مجاز آب در شبکه‌ آبیاری مارون

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون از برخورد با برداشت کنندگان غیرمجاز آب، در شبکه‌های آبیاری کانال D ناحیه جنوب بهبهان خبر داد.
کد خبر : 5001
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 ژوئن 2022 - 9:28
برخورد با برداشت‌های غیر مجاز آب در شبکه‌ آبیاری مارون

الماس سنایی مطلق، با اشاره به گسترش پدیده خشکسالی و کم آبی در حوضه مارون اظهار کرد: با هدف حفظ نظم در شبکه‌های آبیاری مارون و تامین آب کشاورزان طرف قرارداد، از برداشت‌های غیرمجاز آب و کشت‌های غیرمجاز جلوگیری و با متخلفان برخورد قضایی صورت گرفت.

وی با اشاره به گشت زنی اداره حریم‌بانی این شرکت بر اساس گزارش تخلفات ارسالی از سوی واحدهای مختلف شرکت به ویژه اداره حراست و امور محرمانه و مدیر بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی، از اقدامات اولیه و عکسبرداری از تخلفات انجام شده خبر داد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سازمان آب و برق خوزستان، سنایی مطلق، با بیان اینکه در این گشت‌ها، موارد تخلف بر اساس مقررات با حضور نماینده حقوقی شرکت و عوامل نیروی انتظامی، شناسایی و با متخلفان برخورد خواهد شد، تصریح کرد: پرونده‌های مربوطه جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهند شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مارون، کمبود منابع آبی در تمامی حوضه‌های تحت پوشش آن شبکه را یادآور شد و از دستورالعمل‌های ستاد خشکسالی استانداری خوزستان مبنی بر ممنوعیت کشت‌های پرمصرف علی الخصوص شلتوک در تمامی استان خوزستان خبر داد و افزود: تعدادی از کشاورزان انتهای کانال D شبکه جنوب بهبهان (بعد از روستای اسلام آباد) مبادرت به انشعاب غیرمجاز آب جهت اراضی خارج از محدوده کردند که با همکاری پاسگاه انتظامی منطقه، لوله‌های پلی اتیلن انتقال آب جمع‌آوری و با تشکیل پرونده و ارجاع آن به دادگاه‌های مربوطه، حکم قضائی صادر و با متخلفان برخورد مناسب قانونی صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.