متروپل استحکام ندارد / در حال ورود به بخش پایین ساختمان هستیم

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: ساختمان متروپل از نظر فنی استحکام لازم را ندارد و بسیاری از سقف‌های بخش‌های باقی‌مانده نیز خم شده است اما اینکه این ساختمان پس از اتمام آواربرداری باقی بماند یا خیر باید کارشناسان نظر بدهند.
کد خبر : 4993
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 می 2022 - 11:49
متروپل استحکام ندارد / در حال ورود به بخش پایین ساختمان هستیم

محمدحسن نامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیدا شدن دو پیکر در بامداد امروز، تعداد جانباختگان حادثه متروپل به ۳۱ نفر رسیده است.

وی افزود: اکنون در حال ورود به برخی از بخش‌های پایینی ساختمان هستیم و اگر در آن بخش‌ها فردی مشاهده نشود، در مدت یک یا دو روز می‌توانیم آوار موجود را جمع‌آوری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: اینکه ساختمان متروپل پس از اتمام آواربرداری، باقی بماند یا تخریب شود مساله‌ای است که باید توسط دادستانی تصمیم‌گیری شود.

نامی عنوان کرد: این ساختمان و واحدهای آن متعلق به اشخاص است و آن‌ها این واحدها را خریداری کرده‌اند و از این رو باید دادستانی در این خصوص تصمیم بگیرد. دادستانی نیز از چند سازمان مختلف نظر کارشناسی خواسته تا در این زمینه تصمیم‌گیری کند. راه و شهرسازی، شهرداری و دیگر بخش‌ها در این زمینه اظهار نظر می‌کنند و هرچه آن‌ها تصمیم گرفتند، اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ساختمان متروپل از نظر فنی استحکام لازم را ندارد و بسیاری از سقف‌های بخش‌های باقی‌مانده نیز خم شده است اما اینکه این ساختمان پس از اتمام آواربرداری باقی بماند یا خیر باید کارشناسان نظر بدهند.

نامی گفت: این تصمیم علاوه بر کار کارشناسی، به نظر مقامات قضایی نیز نیاز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.