بندر خرمشهر برای تردد دریایی هواداران فوتبال جام جهانی قطر آمادگی دارد

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: برای تردد و جا به جایی هواداران فوتبال جام جهانی قطر از مسیر دریایی ، بندر خرمشهر آمادگی کامل دارد.
کد خبر : 4823
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 آوریل 2022 - 9:42
بندر خرمشهر برای تردد دریایی هواداران فوتبال جام جهانی قطر آمادگی دارد

نوراله اسعدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر شرایط لازم برای تردد و جابه‌جایی ایمن هواداران تیم‌های فوتبال جام جهانی قطر از این مسیر دریایی مهیا است.
وی افزود: به منظور ارایه خدمات بهتر به گردشگران و هواداران مسابقات فوتبال ۱۶۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ساماندهی ‌پروژه‌های پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس بندرخرمشهر بر اساس استانداردهای مبادی ورودی و خروجی اختصاص داده شده است.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه با اشاره به از سرگیری مجدد خط مسافری بندر خرمشهر به کویت افزود: سفرهای دریایی به صورت رفت و برگشت به مقصد کویت منظم و هفتگی در حال انجام است و  پایانه مسافری دریایی بندر خرمشهر قابلیت و امکان برقراری سفرهای دریایی به دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس را دارد.
اسعدی بیان داشت: این پایانه مسافری که بزرگترین و  زیباترین پایانه مسافری استاندارد در حوزه خلیج فارس است با داشتن ۲پست اسکله، ظرفیت پهلودهی همزمان ۲کشتی کاتاماران را دارد.
وی در ادامه گفت: پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر از امکاناتی چون گیت‌ ،دفتر کشتیرانی، بانک، گذرنامه، قرنطینه بهداشتی، گمرک و محیط زیست، خدمات مترجمی ، حمل و نقل بار با تجهیزات مکانیکی و  ارائه خدمات لازم به مسافران معلول و ناتوان برای تسهیل تردد مسافران برخوردار است.

بندرخرمشهر با برخورداری از۲۰ پست اسکله،۲۳۰ هکتار وسعت و با استفاده از پتانسیل منطقه تجاری صنعتی آزاد اروند و بهره‌مندی از مزایا و معافیت‌های منحصر به فرد در منطقه آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران و خطوط مختلف کشتیرانی را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.