اقامت بیش از ۱۳۰ هزار گردشگر نوروزی در خرمشهر

دبیر ستاد نوروزی خرمشهر با اشاره به اقامت بیش از ۱۳۰ هزار گردشگر نوروزی در این شهرستان گفت:۱۵ هزار نفر از این مسافران نوروزی در مدارس خرمشهر اسکان داده شدند.
کد خبر : 4804
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آوریل 2022 - 9:06
اقامت بیش از ۱۳۰ هزار گردشگر نوروزی در خرمشهر

به گزارش ایرنا سجاد پاکگهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از بازدید ۹۸۵ هزار مسافر نوروزی و راهیان نور از اماکن دیدنی و یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و افزود:یادمان شلمچه، موزه دفاع مقدس و یادمان نهرخین و عملیات والفجر چهار بیشترین حضور اعضای کاروانهای راهیان نور را داشتند.

دبیر ستاد نوروزی خرمشهر از ثبت یک هزار و ۸۵۵ بازدید بهداشتی در طول این مدت توسط کمیته بهداشت خرمشهر خبر داد و گفت: در ایام نوروز با افزایش بازرسی‌ها ۶۷۵ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۸۴ بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی انجام شد و ۱۳۹ اخطار صادر و ۲ مرکز نیز پلمب شد.همچنین در این مدت به سه اداره اخطار بهداشتی داده شد.

وی گفت: چهار مورد امداد جاده‌ای، ۶ مورد امداد دریایی ، ۲۰۹مورد خدمات درمانی سرپایی، ۲۶۸ مورد تست قند خون، چهار مورد انتقال بیمار به مراکز درمانی و ۳۵ مورد انتقال به مراکز امن دریایی از خدمات امدادی ارائه شده از سوی کمیته بهداشت و درمان خرمشهر در ایام تعطیلات نوروز امسال بود.

دبیر ستاد نوروزی شهرستان خرمشهر افزود: راه اندازی چهار اسکله گردشگری و قایقرانی، به کارگیری ۱۲ شناور تندرو، نصب علایم هشدار دهنده، توزیع ۷۰۰ جلیقه نجات رایگان و استقرار شبانه روزی عوامل اجرایی از مهمترین اقدامات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برای استقبال از میهمان نوروزی در خرمشهر بود.

پاک گهر همچنین از نصب ۵۰ عدد علایم هشدار دهنده، ۲۵۰ تن آسفالت و لکه‌گیری خیابانها، ساماندهی روشنایی روستاهای مسیر شلمچه به طول ۲۰ کیلومتر و پاییش مستمر مسیر مواصلاتی خرمشهر به اهواز به عنوان اقدامات کمیته حمل و نقل جاده‌ای یاد کرد.

۱۵۷ هزار و ۳۸۲ نفر سفر دریایی ، بازدید از حوزه بندری همچنین استفاده از جاذبه‌های آبی رودخانه کارون در تعطیلات نوروز امسال از طریق اسکله های مسافری بندر خرمشهر انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.