اهالی این روستا با سیم بکسل از روی رودخانه تردد می‌کنند

سرپرست فرمانداری دزپارت در مورد عبور اهالی دو روستا با سیم بکسل از روی رودخانه توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر : 4789
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آوریل 2022 - 11:45
اهالی این روستا با سیم بکسل از روی رودخانه تردد می‌کنند

مجید رحمانی در خصوص تردد اهلی خواجه انور شهرستان دزپارت با سیم بکسل از روی رودخانه اظهار کرد: دو روستای سر صحرا و خواجه انور از توابع شهرستان دزپارت در ارتفاع ۲ هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا قرار دارند و جمعیت این دو روستا ۳۰ تا ۵۰ خانوار است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در فصل زمستان به دلیل کوهستانی و برف بودن این روستاها، راه ارتباطی این روستا به مدت دو ماه بسته می‌شود و در صورت استمرار بارش برف بازگشایی مسیر زمان می‌برد.

سرپرست فرمانداری دزپارت گفت: در این بازه زمانی اهالی روستا مجبور هستند از این مسیر (با سیم بکسل از روی رودخانه) عبور کنند.

رحمانی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: این مسیر فرعی با استان چهار محال و بختیاری در بخش میانکوه شهرستان اردل هم‌مرز است. هفته گذشته فرماندار شهرستان اردل، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیر بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری از این مسیر بازدید کردند و مقرر شد از محل اعتبارات عشایر و بحران استان چهار محال و بختیاری و با همکاری خوزستان، گهواره‌ای روی این سیم بکسل برای تردد در این مسیر تامین شود. امیدواریم با مشارکت دو فرمانداری به زودی این مشکل رفع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.