کلاس‌های کدام دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز “حضوری” نیست؟

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری حضوری کلاس‌های تمامی دانشجویان به صورت حضوری به جز دانشجویان کارشناسی رشته‌های علوم انسانی خبر داد.
کد خبر : 4780
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آوریل 2022 - 10:12
کلاس‌های کدام دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز “حضوری” نیست؟

دکتر علی‌محمد آخوندعلی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه بازگشایی دانشگاه و برگزاری حضوری کلاس‌ها، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان دانشگاه مادر در استان خوزستان در مورد حضوری شدن از ابتدای سال با دانشجویان تحصیلات تکمیلی اقدام کرده است. هر چند آموزش در این دانشگاه کاملا به صورت غیرحضوری نبوده است اما آموزش بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که درس‌های نظری داشتند و نیازی به کارهای عملی نداشتند، مجازی بود.

وی افزود: از ۱۴ فروردین‌ماه، آموزش تمام دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضوری است و خوابگاه‌ها نیز مهیا شده‌اند.

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص نحوه آموزش دانشجویان کارشناسی نیز گفت: در مورد دانشجویان مقطع کارشناسی کلاس‌های تمام دانشجویان رشته‌های غیر علوم انسانی به صوت حضوری برگزار می‌شود و تمهیدات خوابگاهی نیز برای این دانشجویان فراهم شده است.

وی افزود: دانشجویان غیربومی و واجد شرایط دریافت خوابگاه نیز می‌توانند به مراکزی که در اطلاعیه دانشگاه آمده است، مراجعه و ثبت نام کنند.

آخوندعلی در پایان با اشاره به آمادگی دانشگاه برای استقبال از دانشجویان گفت: خوابگاه‌ها، دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها از قبل نیز آماده میزبانی دانشجویان بودند. در مورد دوز سوم واکسن نیز تمهیدات لازم برای دریافت واکسن در دانشگاه فراهم شده و مشکل خاصی نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.