پیام تبریک دکتر سید علی مرعشی در پی انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد خوزستان / فرهنگ و ارشاد خوزستان نیازمند نوآوری است / از تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری استفاده شود

فرهنگ و ارشاد خوزستان نیازمند نوآوری است
کد خبر : 4756
تاریخ انتشار : جمعه 11 مارس 2022 - 11:23
پیام تبریک دکتر سید علی مرعشی در پی انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد خوزستان / فرهنگ و ارشاد خوزستان نیازمند نوآوری است / از تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری استفاده شود

حجت الاسلام دکتر سید علی مرعشی از خطبا، حقوقدانان و فعالین اجتماعی با صدور پیامی، انتصاب حجت الاسلام دکتر رضا کلاه کج را بعنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

انتصاب شایسته و بجای برادر فرهیخته و ارزشی جناب آقای حجت الاسلام دکتر رضا کلاه کج به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که حاصل پشتوانه علمی و سابقه درخشان فرهنگی‌ وی می باشد را به مردم استان، اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه و تمام دست اندرکاران حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک عرض می نمایم. بدون شک این انتخاب نشان از تعهد، شایستگی‌ و تجربه بالای دکتر کلاه کج در دوره ها و مسئولیت های مختلف است كه می تواند تقویت جایگاه فرهنگ و ارشاد استان را در پی داشته باشد.

اینجانب امیدوارم این برادر عزیز با بهره گیری از ظرفیت های موجود خصوصا ظرفیت اصحاب رسانه و مطبوعات و هنرمندان بتواند با عملکرد خود نامی ماندگارتر از فرهنگ و ارشاد اسلامی به جا بگذارد و نوید بخش برای جامعه فرهنگی، هنری و رسانه های خوزستان باشد.

انتظار می رود برادر عزیزمان در این مسئولیت خطیر ضمن ایجاد نوآوری در فرهنگ و ارشاد استان از ظرفیت تمام معاونت ها بخصوص معاونت حقوقی و فرهنگی بیش از گذشته بهره بگیرد تا نامی ماندگار از فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دوران مسئولیت وی به یادگار بماند. انتظار داریم فعالیت های فرهنگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محدود به چند همایش و چند عکس و فیلم نباشد و به معنای واقعی شاهد یک نوآوری بزرگ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشیم. در پایان توفیق برادر عزیزمان جناب حجت الاسلام دکتر کلاه کج را در مسئولیت محوله از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

دکتر سید علی مرعشی / 20 اسفند 1400 – اهواز

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.