همکاری با صنعت گاز و انرژی، ماموریت جدید دانشگاه صنعتی بهبهان

مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان توسعه همکاری‌ها با صنعت با محور گاز و انرژی را راهبرد اصلی این دانشگاه برشمرد.
کد خبر : 4694
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فوریه 2022 - 10:01
همکاری با صنعت گاز و انرژی، ماموریت جدید دانشگاه صنعتی بهبهان

دکتر محمدصالحی ویسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پالایشگاه بیدبلندخلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه، جزو چند ابرپروژه ملی کشور است که بهره‌برداری از اولین فاز آن از سال گذشته آغاز شد و برنامه‌ای برای نگهداری و تعمیر دارند و در این راستا با توجه به شرایط تحریم نیاز بود که ساختار ارتباط دانشگاه و صنعت شکل بگیرد.

وی ادامه داد: راهبرد اصلی دانشگاه صنعتی بهبهان، توسعه همکاری‌ها با صنعت با محور گاز و انرژی است. پیش از این در حوزه کارآفرینی کارهایی انجام دادیم و اکنون نیز با توجه به ماموریت جدید دانشگاه، مقرر شده است که در حوزه صنایع و در بخش انرژی و صنعت گاز ورود کنیم.

مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با بیان این که در ارتباط با صنعت از ظرفیت اعضای هیات علمی و دانشجویان نیز استفاده خواهد شد، گفت: بازدیدهای دوره‌ای، کارآموزی دانشجویان، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، راه‌اندازی دوره‌های تحصیلات تکمیلی تقاضامحور و راه‌اندازی پژوهشکده‌های تقاضامحور از دیگر برنامه‌های گنجانده شده در راستای ماموریت جدید دانشگاه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.